Bestellen

Wat is de levertijd van mijn zending?

Wij streven ernaar om uw bestelling de dag van uw bestelling nog te verwerken, voor levering de volgende dag. Uw bestelling zal echter altijd uiterlijk de volgende werkdag in behandeling worden genomen. Wij garanderen daarom ook een levertijd van maximaal twee werkdagen.

Hoe weet ik of mijn bestelling in behandeling is genomen?

Direct na je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Daarna ontvang je opnieuw een e-mail wanneer je bestelling is verzonden. In deze mail staat tevens een track & trace nummer waarmee je de status van de verzending kunt bijhouden.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer je nog een aanpassing wilt doen in je bestelling, adviseren wij om direct per email contact op te nemen met: info@exentriwallet.nl . Per bestelling bekijken we of deze al onderweg is of nog aangepast kan worden.

Kan ik een artikel reserveren?

Onze artikelen zijn altijd op voorraad. Reserveren is hierdoor niet noodzakelijk. Wanneer u grote aantallen af wilt nemen, verzoeken we u contact op te nemen met: info@exentriwallet.nl

Wat is de garantie van de Exentri producten?

Op alle Exentri producten wordt een garantieperiode van 2 jaar gehanteerd. Deze termijn gaat in op het moment van aankoop.

Betalen

Welke betalingswijze worden door jullie ondersteund?

Voor uw bestelling op www.exentriwallet.nl kunt u gebruik maken van een van de volgende betaalmethoden:

– IDEAL
– Paypal
– MisterCash

Al wel betaald, maar geen bevestiging ontvangen?

Heeft u uw betaling afgerond en is het geld van uw rekening afgeschreven, maar heeft u nog geen bevestiging ontvangen? Neemt u direct contact met ons op via info@exentriwallet.nl en we kijken het voor u na. Wij streven naar 100% tevreden klanten en zullen er alles aan doen uw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Nadat uw bestelling is vertrokken ontvangt u automatisch een email met de factuur.

Verzending

Welke pakketdienst gebruiken jullie?

Al onze bestellingen worden verstuurd via PostNL. U ontvangt direct nadat we uw bestelling hebben verwerkt van ons een track and trace code. Hiermee kunt u precies volgen wanneer uw bestelling bij u zal worden bezorgd.

De Exentri wallet is geschikt voor een enveloppe post. Hierdoor hoeft u niet thuis te blijven voor ontvangst van uw bestelling.

Naar welke landen verzenden jullie allemaal?

Via onze webshop versturen we enkel binnen Nederland.

Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling beschadigd is?

U kunt contact met ons opnemen via het contact formulier of door te reageren op de door u ontvangen emails. We streven ernaar om uw klacht binnen 24 uur in behandeling te nemen.

Wat moet ik doen wanneer mijn bestelling niet is aangekomen?

Door onze verzending via PostNL kunt u de bestelling volgen via de track and trace code die u van ons ontvangt. Wanneer uw bestelling onverhoopt niet is geleverd, horen we dit graag van u. We gaan dan ons onderzoek starten in overleg met PostNL en komen zo spoedig mogelijk met een antwoord en oplossing.

Het product is niet naar wens, hoe kan ik deze retourneren of ruilen?

Uw bestelling kunt u binnen 14 dagen gratis retourneren, wanneer deze niet naar uw wens is. Neemt u contact op met info@exentriwallet.nl en we regelen een gratis retourzending voor u.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug ontvang na retourneren?

U zult uw aankoopbedrag, na ontvangst van uw retourzending, binnen maximaal één week retour ontvangen op uw rekening.